Опис об'єктаАвтокран 9Т31М1 на базі автомобіля УРАЛ-375; 1986 року випуску; в експлуатації на ТОВ «Львівський радіоремонтний завод» з 1987 року; вантажопідйомність – 6,8 т., загальний пробіг становить 128540 км, напрацювання кранової установки становить 3360 мотогодин; об’єм двигуна – 7000 см.куб.; автобензин А-95; КПП механічна, 6 передач (5 + зх); повний привід; колір автокрана – зелений; номер кузова (шасі, рами) 451495. Детальний опис та технічний стан наведені в конкурсній документації ДОДАТОК 4: «Технічний стан автомобіля». У ДОДАТКУ до конкурсної документації фотографічні зображення втомобіля.
Тип активуМайно
Класифікатор об'єкта34142000-4 - Автокрани та вантажні автомобілі-самоскиди
Кількість одиниць1 штуки
МісцезнаходженняЛЬВІВСЬКА ОБЛАСТЬ/М.ЛЬВІВ, 79019, Україна, Львівська область, Львів, Жовківська, 11
Додатковий класифікатор
Стан державної реєстрації об''єктуРеєстрація не вимагається
Номер запису(не задано)
Дата реєстрації(не задано)
Марка транспортного засобуАвтокран на базі автомобіля УРАЛ-375
Модель транспортного засобу9Т31М1
Рік випуску1 986
Об’єм двигуна, см³7 000
Тип паливаБензин
Тип коробки передачМеханічна
Колірзелений
Пробіг, км128540
Номер кузова або шасі (VIN-код)451495
КомплектаціяКранова установка, напрацювання 3 360 мотогодин.
Технічний станНаведено в Додатку 4
Опис пошкодженьА) Автомобіль УРАЛ-375
1. Загальний зовнішній стан автомобіля
В наявності незначні пошкодження кабіни автомобіля корозією, місцями пошкоджено фарбове покриття, в наявності незначні вм’ятини поверхні кабіни.
2. Кабіна автомобіля
Підлога, ніша для розміщення акумулятора, підлога місцями прогнили, мають тріщини і наскрізні прогнилі шпарини. Замки дверей кабіни зношені, потребують заміни. Ущільнення лобового скла має тріщини, втрачена його герметичність що призводить до протікання води. Омивач лобового скла не справний, потребує ремонту або заміни. Внутрішня обшивка кабіни місцями обірвана, потребує ремонту. В цілому кабіна ремонтопридатна, потребує виконання зварювальних робіт, пофарбування, заміни несправних та зношених елементів і деталей.
3. Двигун автомобіля в цілому справний. Потребує виконання робіт з технічного обслуговування з заміною фільтруючих елементів, привідних ременів і регулювання основних систем і механізмів.
4. Коробка передач, роздавальна коробка справні, придатні до подальшої експлуатації. Потребують заміни підшипник первинного валу, сальники, робочої оливи.
5. Коробко відбору потужності справна, в робочому стані. Хрестовини карданного валу приводу механізмів кранової установки зношені, потребують заміни.
6. Передній міст справний, придатний до подальшої експлуатації. Потребує виконання регулювальних робіт привідного хвостовика, заміни шкворнів поворотних кулаків з прокладками, оливи картера моста.
7. Середній і задній мости, карданні вали справні, придатні до подальшої експлуатації. Потребують заміни сальники, підшипники привідного хвостовика заднього моста, оливи в картерах мостів. Карданні вали справні, придатні до подальшої експлуатації.
8. Рульове управління справне, придатне до подальшої експлуатації. Рульове колесо має незначний радіальний люфт, потребують заміни підшипники рульової колонки. Підсилювач рульового управління справний, потребує заміни прокладок, сальників, пильників. Рульові тяги та їх наконечники справні, відповідають технічним умовам.
9. Гальмівна система в цілому справна, придатна до подальшої експлуатації. Разом з тим потребує дозаправки до норми гальмівною рідиною, виконання регулювальних робіт, заміни гальмівних колодок.
10. Система електрообладнання в цілому справна, придатна до подальшої експлуатації. Разом з тим окремі провідники мають обриви, місцями оголенні, що може призвести до замикання системи електрообладнання, ізоляція окремих провідників потребує ремонту або заміни, підсвічування заднього номерного знаку несправне.
Акумуляторна батарея справна, забезпечує роботу елементів системи електрообладнання автомобіля. В експлуатації акумуляторна батарея з 2018 року. АКБ потребує обслуговування і підзарядки.
11. Шинами автомобіль укомплектований які перебувають в експлуатації з 2015 року. Загальна зношеність становить 70-75%. Придатні до подальшої експлуатації.
Б) Кранова установка 9Т31М1
1. Поворотна платформа крана має зношеність привідних шестерень і підшипника опорно-привідного пристрою. Потребує заміни зношених елементів, ремонту і технічного обслуговування.
Редуктор приводу поворотної платформи в цілому справний. Має підтікання оливи, зношеність шестерень. Потребує ремонту і технічного обслуговування.
2. Редуктори підйому стріли і гака в цілому справні. Мають зношеність шестерень, потребують заміни підшипників. Привідні вали потребують заміни опорних втулок і хрестовин.
Гальмівні системи справні. Мають зношеність до 80% гальмівних накладок і стрічок, потребують ремонту і регулювання.
3. Стріла в цілому справна, ознак деформації і тріщин не виявлено. Разом з тим механізм висування стріли зношений, направляючі роліки стріли мають значний виробіток, потребують ремонту.
4. Прилади і пристрої безпеки: вимикачі підйому стріли і гака не справні, потребують ремонту і заміни. Сигнальні ліхтарі не справні, потребує ремонту система електроживлення. В Цілому прилади і пристрої безпеки ремонтопридатні .
5. Троси підйому стріли справні, придатні до подальшої експлуатації. Троси підйому гака місцями мають витянусті і зменшення діаметра, потребують заміни.
Висновок: Автомобільний кран 9Т31М1 і базовий автомобіль УРАЛ-375 підтримуються в технічно справному стані, в цілому придатний до подальшої експлуатації. Загальна зношеність основних агрегатів, вузлів, механізмів і систем становить 75 – 85 %. Потребує відновлювального ремонту і технічного обслуговування.
Потреба у ремонтіТак